+

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazza a BOBU Alapítvány (székhely: 1239. Budapest, Kelep utca 48. adószám: 19099871-1-43), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Szolgáltató adatai:

 

A szolgáltató neve: BOBU Alapítvány

A szolgáltató székhelye: 1239. Budapest, Kelep utca 48.

A szolgáltató elérhetősége, elektronikus levelezési címe: bulldogmania@bobu.hu

Cégjegyzékszáma: 01-01-001268

Adószáma: 19099871-1-43

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék 

Telefonszáma: 06-20/248-6663

A szerződés nyelve: magyar

 

A tárhely-szolgáltató adatai: 

Tárhely szolgáltató: Paller Endre egyéni vállalkozó

Tárhely szolgáltató címe: 1092 Budapest, Ráday u. 60.

Tárhely szolgáltató adószáma: 63478262-1-40

Tárhely szolgáltató e-mail címe: info@viltor.hu

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2016. augusztus 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Olyan magatartás és eszközhasználat, amely a weblapok (beleértve a levelező / chat-elő rendszereket is) használatát lehetetlenné teszi vagy megnehezíti, tilos. Ezalatt értendők szoftverek , eszközök , vírusok, spammelés és egyéb, e tárgykörbe tartozó eszköz. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármely ilyen tevékenység észlelése esetén esetlegesen felmerült kárait érvényesítse és a károkozót az oldal látogatásától eltiltsa.

A termékekről írt kapcsolódó vélemények és egyéb kritikák minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.  Webáruházunk támogatói termékeket illetve bulldogos termékeket valamint bulldogok ápolására és egészségesen tartására alkalmas termékeket forgalmaz.

A tartalomban megtalálható színek a valóságtól eltérhetnek (pl: egyéni monitor beállítás illetve videokártya típus, képfeldolgozás, stb.)

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Alapítványunk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

RENDELÉS MENETE

A megrendelések leadása a bulldogmania.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.bulldogmania.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.

A regisztrációnál ügyelj adataid pontos megadására, mert a hibásan megadott vagy nem aktuális adatok megadása sikertelenné teheti a vásárlást, megnehezíti a kommunikációt, illetve egyéb adminisztratív félreértésekhez vezethet.

A megvásárolni kívánt terméket / termékeket helyezd a kosárba. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a „tovább" gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék / termékek darabszámát. A kuka ikonra kattintva törölheted az adott terméket. Mennyiség megadását követően enter megnyomásával frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, válaszd a „kosár frissítése" gombot.

Amennyiben kosárba raktad a kívánt terméket / termékeket válaszd a tovább a pénztárhoz gombot. A következő lépésben szükséges megadni a számlázási adataidat. Ha regisztrált felhasználója vagy a bulldogmania.hu webáruháznak, akkor e-mail címed és jelszavad megadásával beléphetsz a fiókodba, így a már megadott adatok automatikusan kitöltésre kerülnek. Ha új vásárlóként adod le rendelésedet akkor a számlázási adatok kitöltésével, automatikusan új regisztrációt hozzunk létre számodra.

 

ÁTVÉTEL LEHETŐSÉGEI

Személyes átvétel Pick Pack Pont csomagátvételi pontokon

Az ország több száz pontján megtalálható Pick Pack Pontok segítségével személyesen is átveheted a megrendelt csomagot. A küldemény feladását követően 2 munkanapon belül megérkezik a küldemény a kiválasztott pontra. Maximális súlyhatár a csomagátvételi pontokon: 25 kg

Futárszolgálattal történő házhozszállítás

A csomagokat a futárszolgálatok munkatársai szállítják házhoz, munkanapokon jellemzően 8-17 óra között, előzetesen a futárszolgálat sms-ben tájékoztatja a megrendelőt a csomag érkezéséről. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben másodszorra is sikertelen a kiszállítás, a futárszolgálat az árut visszahozza a telephelyre és a megrendelés törlésre kerül. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

 

FIZTÉSI LEHETŐSÉGEK

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan egyenlítheted ki termékek árát. Bankkártyás fizetésnél biztonságos fizető felületen keresztül fizethetsz. A bank felé vásárlói adatokat nem továbbítunk, és a banktól sem kapunk banki adatokat, kivéve a tranzakció sikerességéről szóló igazolást.

PAYPAL FIZETÉS

Amennyiben rendelkezel PayPal fiókkal, válaszd a PayPal fizetési módot. Ebben az esetben a PayPal biztonságos felületén fejezed be a  csomagod kiegyenlítését. 

BANKI UTALÁS

Amennyiben utalással egyenlíted ki a vásrlásod végösszegét, akkor a csomagot az utalás beérkezése után adjuk fel neked az általad kiválasztott szállítási móddal.

KÉSZPÉNZ

A vásárlásod készpénzben is rendezheted, de csak és kizárólag a Soroksái személyes átvétel esetén.

 

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

A megrendelések feldolgozása munkanapokon (H. - P.) történik 10.00 órától 16.00 óráig. A leadott megrendelések, amennyiben az a munkaidő lejárta után, hétvégén vagy ünnepnapon történik, feldolgozása a következő első munkanap. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-en visszaigazolja, hogy mikor tudjuk teljesíteni megrendelést. Általános teljesítési határidő,  visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül történik.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés esetén ügyfélszolgálatunk minden esetben még a kiszállítást megelőzően egyeztet a megrendelővel és csak annak jóváhagyása mellett teljesíti a megrendelést.

 

ELÁLLÁS JOGA

EU-s országba való értékesítés esetén, és 2014. június 13-tól Magyarországon is: A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közöt szerződések részletes szabályairól szóló ** 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása (lsd. 1 számú mellékletben) értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Utánvétellel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

a) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

b) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

c) Gyorsan romló élelmiszerek illetve természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) vissza nem szolgáltatható termékek (például fogkefe, kozmetikumok, étrend kiegészítők) esetén.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelt ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt. A csomag Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.) A fogyasztó és a vállalkozás közöt szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt» érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt» érhető el. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

Fogyasztó és vállalkozás közöt szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. Weblapjainkon szereplő anyag, írás, kép, reklám, alkotás, védjegy, logo, márkajelzés a Szolgáltató személyes tulajdona vagy szerződött joga. Így a weboldalakon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak. A Weboldal tartalmának bármely része kizárólag a Szolgáltató engedélyével, annak írásos beleegyezésével használható. Az anyagok másolása, üzleti célra felhasználása, átruházása, feldolgozása, tartalmának módosítása szigorúan tilos. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

PANASZKEZELÉS RENDJE

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Kapcsolat

  • Budapest 1239, Kelep utca 48.
  • 06202486663
  • bulldogmania2019@gmail.com

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.